Abikeskus
Telia VoIP telefoni seadistus
Postitatud Mihhail Pavlov on 30. March 2017, 09:48.

Baaskonfiguratsiooni taastmine:

http://telefonIP/admin/resync?http://voipconf-new.elion.ee/baseconf/cisco/BS_elion

Vahetage telefonIP õige telefoni IP vastu ja sisestage veebibrauserisse.

 

Juhend seadistamisele:

1)    Telefon peab olema ühendatud internetiga ning vaja on ka veebilehitsejaga arvutit, mis on ühendatud telefoniga samasse võrku. Telefoni töökorda seadmiseks ja seadistuste lehele ligi pääsemiseks peame teadma sellele omistatud IP-aadressi, seda saame järgi vaadata telefoni menüüst nr. 9 „Võrguinfo“ (nr. 2 „Kehtiv IP-aadress“). Kui sisestame telefoni IP-aadressi arvutis veebilehitseja aadressiribale, pääsemegi telefoni seadistuste lehele. Kui Leht küsib parooli, siis kasutaja on admin ja parool: CiscoSPA

2)    Telefoninumbrit saab aparaati seadistada ka käsitsi ilma automaatset eelseadistust kasutamata. Selleks tuleb aparaadi seadistuste lehel avada „Admin login“ ja „Advanced“, valida menüü „Ext 1“ ning täita vajalikud väljad (lubada liin ning täita kontoga seotud väljad).  Seejärel teha telefoni taaskäivitus.

Line Enable: YES

Display Name: 3723344103

User ID: 3723344103

Password: SIP konto password (telefooni SIP salas]na!)

Use Auth ID:  Yes

Auth ID: 3723344103@elion.ee

 

(0 hääli)
Sellest artiklist oli abi
Sellest artiklist ei olnud abi

Kommentaarid (0)
TTÜ Virumaa Kolledž © 2014